Blog

Διάφορα πρόσθετα

Οδηγίες εγκατάστασης και ρύθμισης του προσθέτου WooCommerce Click Away

5 λεπτά για να το διαβάσετε

Εγκατάσταση και ενεργοποίηση

  1. Εισέρχεστε με δικαιώματα διαχειριστή στην ιστοσελίδα σας.
  2. Από τον πίνακα ελέγχου επιλέγετε “Πρόσθετα” και έπειτα “Προσθήκη Νέου Προσθέτου”.
  3. Στο πάνω μέρος της σελίδας  επιλέγετε “Μεταφόρτωση Πρόσθετου”.
  4. Από το πλαίσιο που θα εμφανιστεί κάνετε κλικ στο “Επιλογή αρχείου” και στο αναδυόμενο παράθυρο επιλέγετε το αρχείο .zip που κατέβηκε από την ιστοσελίδα μας, κατά την αγορά σας.
  5. Κλικ στο “Εγκατάσταση” από το παράθυρο διαλόγου.
  6. Αφότου ανέβει επιτυχώς το αρχείο, θα σας εμφανιστεί η επιλογή “Ενεργοποίηση”, την οποία και επιλέγετε.

Ρυθμίσεις προσθέτου

Μετά την ενεργοποίηση μπορείτε να ρυθμίσετε τις παραμέτρους του πρόσθετου. Αναλυτικότερα:

Γενικές Ρυθμίσεις για Click Away
  1. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την επιλογή της παραλαβής μέσω click away, ανά πάσα στιγμή, χωρίς να απενεργοποιήσετε το ίδιο το πρόσθετο.
Ρυθμίσεις για Click Away
  1. Στον “Τίτλο για Ταμείο” συμπληρώνετε έναν τίτλο που θα εμφανίζεται στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας για το click away.
  2. Στο “Κείμενο για Ταμείο” συμπληρώνετε ένα κείμενο που θα εμφανίζεται στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας όταν ο πελάτης θα επιλέξει την παραλαβή με click away.
Ρυθμίσεις ώρας ημέρας
  1. Στη συνέχεια μπορείτε να ορίσετε για την κάθε μέρα της εβδομάδας, ποιες ώρες θα παρέχετε τη δυνατότητα του click away.
  2. Εάν τα πεδία κάποιας ημέρας παραμείνουν κενά, ο πελάτης δε θα μπορεί να επιλέξει καθόλου τη συγκεκριμένη μέρα.
  3. Στην “Απενεργοποίηση σε συγκεκριμένες πύλες πληρωμών” μπορείτε να επιλέξετε σε ποιες μεθόδους πληρωμής δεν επιθυμείτε να εμφανίζεται η δυνατότητα click away.
  4. Στην “Απενεργοποίηση σε συγκεκριμένες μεθόδους αποστολής” μπορείτε να επιλέξετε σε ποιες μεθόδους αποστολής δεν επιθυμείτε να εμφανίζεται η δυνατότητα click away.
Άδεια χρήσης
  1. Στα δύο τελευταία πεδία συμπληρώνετε το e-mail σας και το API που λάβατε με την αγορά του προσθέτου, ώστε να εξασφαλίσετε την ορθή λειτουργία του και να λαμβάνετε αυτόματα τις ενημερώσεις νέων εκδόσεων.
  2. Επιλέξτε αποθήκευση ρυθμίσεων.


Οδηγίες χρήσης του προσθέτου WooCommerce Click Away

  • Για να προσθέσετε τις υποχρεωτικές πληροφορίες (επωνυμία, διεύθυνση και ΑΦΜ επιχείρησης) που θα φέρουν τα μηνύματα που αποστέλλετε:
  1. Από τις Ρυθμίσεις του WooCommerce στην καρτέλα “Emails”, επιλέγετε από τον πίνακα το e-mail για “Ειδοποίηση Click Away”.
  2. Αρχικά, ενεργοποιείτε την “ειδοποίηση μέσω email”.(*)
  3. Εάν θέλετε, μπορείτε να αλλάξετε το θέμα και την κεφαλίδα του e-mail συμπληρώνοντας τα ανάλογα πεδία.
  4. Στο πλαίσιο “Πρόσθετο περιεχόμενο” συμπληρώνετε δίπλα από την κάθε ανάλογη φράση την επωνυμία, τη διεύθυνση και το ΑΦΜ της επιχείρησης σας.

(*) Το πρόσθετο συνδυάζεται με το πρόσθετό μας WooCommerce SMS, όπου μπορείτε να στείλετε την ειδοποίηση μέσω SMS. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε την αποστολή e-mail, πχ σε περίπτωση που έχετε το WooCommerce SMS και επιθυμείτε να αποστέλλετε μόνο ειδοποίηση μέσω SMS στον πελάτη.

  • Αντίστοιχα όπως και παραπάνω, σε περίπτωση αλλαγής της ώρας μπορείτε να ειδοποιήσετε τον πελάτη μέσω email. Από τις ρυθμίσεις του WooCommerce μεταβαίνετε στην καρτέλα “Emails” και επιλέγετε “Click Away Αλλαγή ώρας”:
  1. Αρκεί να ενεργοποιήσετε την επιλογή της ειδοποίησης μέσω e-mail.
  2. Εάν θέλετε, μπορείτε να αλλάξετε το θέμα και την κεφαλίδα του e-mail συμπληρώνοντας τα ανάλογα πεδία.
  3. Στο πλαίσιο “Πρόσθετο περιεχόμενο” συμπληρώνετε δίπλα από την κάθε ανάλογη φράση την επωνυμία, τη διεύθυνση και το ΑΦΜ της επιχείρησης σας.

  • Με την εγκατάσταση του προσθέτου δημιουργούνται μέσα στην παραγγελία 2 καρτέλες για αποστολή ειδοποίησης και για αλλαγή της ώρας click away. Συγκεκριμένα, συμπληρώνετε την ημερομηνία και ώρα που επιθυμείτε και επιλέγετε το κουμπί “Ενημέρωση ημερομηνίας” ώστε να σταλεί στον πελάτη ένα ενημερωτικό e-mail με την ημερομηνία και την ώρα που ορίσατε.
  • Επίσης εάν διαθέτετε το πρόσθετό μας WooCommerce SMS δίνεται η δυνατότητα να αποστείλετε αυτόματα καθώς και χειροκίνητα SMS στον πελάτη. Με την αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας σε “Ολοκληρωμένη” θα σταλθεί αυτόματα SMS. Ακόμη, μπορείτε πριν ολοκληρώσετε τις ενέργειες σας να τροποποιήσετε το κείμενο που είναι προς αποστολή.

  • Τέλος, μπορείτε μέσα από τις ενέργειες της παραγγελίας  να στείλετε ξανά τις ειδοποιήσεις για ειδοποίηση click away και αλλαγή της ώρας.


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην καρτέλα “Συχνές ερωτήσεις” στη σελίδα του προσθέτου μας.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία προκύψει, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@webexpert.gr