Εγκατάσταση και ενεργοποίηση
- Εισέρχεστε με δικαιώματα διαχειριστή στην ιστοσελίδα σας.
- Από τον πίνακα ελέγχου επιλέγετε “Πρόσθετα” και έπειτα “Προσθήκη Νέου Προσθέτου”.
- Στο πάνω μέρος της σελίδας επιλέγετε “Μεταφόρτωση Πρόσθετου”.
- Από το πλαίσιο που θα εμφανιστεί κάνετε κλικ στο “Επιλογή αρχείου” και στο αναδυόμενο παράθυρο επιλέγετε το αρχείο .zip που κατέβηκε από την ιστοσελίδα μας, κατά την αγορά σας.
- Κλικ στο “Εγκατάσταση” από το παράθυρο διαλόγου.
- Αφότου ανέβει επιτυχώς το αρχείο, θα σας εμφανιστεί η επιλογή “Ενεργοποίηση”, την οποία και επιλέγετε.
Ρύθμιση του προσθέτου
Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να ρυθμίσετε καταλλήλως το πρόσθετο σας με βάση τις απαιτήσεις σας:
- Από τον Πίνακα Ελέγχου μεταβαίνετε στο στοιχείο της Web Expert και επιλέγετε το πρόσθετο.
- Συμπληρώνετε το e-mail σας και το API που λάβατε με την αγορά του προσθέτου, ώστε να εξασφαλίσετε την ορθή λειτουργία του και να λαμβάνετε αυτόματα τις ενημερώσεις νέων εκδόσεων.
- Επιλέγετε αποθήκευση αλλαγών.
Έπειτα, κάνετε κλικ στο “Ρυθμίσεις του WooCommerce”, ώστε να παραπεμφθείτε στον πίνακα διαχείρισης των Emails του WooCommerce:
- Από τον συγκεκριμένο πίνακα επιλέγετε την “Αξιολόγηση καταστήματος”, για να επεξεργαστείτε τις προτιμήσεις σας.
- Αρχικά, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την αποστολή των e-mail αξιολόγησηw.
- Στα πεδία “Θέμα” και “Κεφαλίδα email”, συμπληρώνετε το θέμα και τον τίτλο του e-mail, αντίστοιχα.
- Στο “Πρόσθετο περιεχόμενο”, ορίζετε το κείμενο που θα συνοδεύει το σώμα του e-mail.
- Από το “Τύπος email”, επιλέγετε τη μορφή που θα έχει το email που αποστέλλετε.
- Στα επόμενα τέσσερα πεδία, συμπληρώνετε τις διευθύνσεις που θα παρέχονται στο περιεχόμενο του μηνύματος, από όποιες σελίδες αξιολόγησης επιθυμείτε, μεταξύ των Skroutz, BestPrice, Facebook και Google.
- Τέλος, στο τελευταίο πεδίο, ορίζετε τον αριθμό των ημερών αναμονής που μετρούν μετά από την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας, για την αποστολή του email αξιολόγησης.
- Για την εικαστική επεξεργασία του email που θα αποστέλλεται, μπορείτε να συμβουλευτείτε τον κώδικα στο κάτω μέρος των ρυθμίσεων.
- Δεν ξεχνάτε να κάνετε κλικ στην αποθήκευση αλλαγών, για να ολοκληρωθούν οι ρυθμίσεις.
Πληροφορίες για το πρόσθετο Customer Review – Αξιολόγηση Καταστήματος
Εάν επιθυμείτε να απενεργοποιήσετε τη φόρμα αξιολόγησης, θα χρειαστεί να προσθέσετε την παρακάτω γραμμή κώδικα στο functions.php του child theme:
add_filter('webexpert_customer_review_disable_review_store','__return_true');
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στις καρτέλες “Συχνές ερωτήσεις” και “Προγραμματιστές” στη σελίδα του προσθέτου μας.