Blog

Διάφορα πρόσθετα

Οδηγίες εγκατάστασης και ρύθμισης του προσθέτου Customer Review – Αξιολόγηση Καταστήματος

4 λεπτά για να το διαβάσετε

Εγκατάσταση και ενεργοποίηση

  1. Εισέρχεστε με δικαιώματα διαχειριστή στην ιστοσελίδα σας.
  2. Από τον πίνακα ελέγχου επιλέγετε “Πρόσθετα” και έπειτα “Προσθήκη Νέου Προσθέτου”.
  3. Στο πάνω μέρος της σελίδας  επιλέγετε “Μεταφόρτωση Πρόσθετου”.
  4. Από το πλαίσιο που θα εμφανιστεί κάνετε κλικ στο “Επιλογή αρχείου” και στο αναδυόμενο παράθυρο επιλέγετε το αρχείο .zip που κατέβηκε από την ιστοσελίδα μας, κατά την αγορά σας.
  5. Κλικ στο “Εγκατάσταση” από το παράθυρο διαλόγου.
  6. Αφότου ανέβει επιτυχώς το αρχείο, θα σας εμφανιστεί η επιλογή “Ενεργοποίηση”, την οποία και επιλέγετε.

Ρύθμιση του προσθέτου

Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να ρυθμίσετε καταλλήλως το πρόσθετο σας με βάση τις απαιτήσεις σας:

  1. Από τον Πίνακα Ελέγχου μεταβαίνετε στο στοιχείο της Web Expert και επιλέγετε το πρόσθετο.
  2. Συμπληρώνετε το e-mail σας και το API που λάβατε με την αγορά του προσθέτου, ώστε να εξασφαλίσετε την ορθή λειτουργία του και να λαμβάνετε αυτόματα τις ενημερώσεις νέων εκδόσεων.
  3. Επιλέγετε αποθήκευση αλλαγών.

Έπειτα, κάνετε κλικ στο “Ρυθμίσεις του WooCommerce”, ώστε να παραπεμφθείτε στον πίνακα διαχείρισης των Emails του WooCommerce:

  1. Από τον συγκεκριμένο πίνακα επιλέγετε την “Αξιολόγηση καταστήματος”, για να επεξεργαστείτε τις προτιμήσεις σας.
  2. Αρχικά, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την αποστολή των e-mail αξιολόγησηw.
  3. Στα πεδία “Θέμα” και “Κεφαλίδα email”, συμπληρώνετε το θέμα και τον τίτλο του e-mail, αντίστοιχα.
  4. Στο “Πρόσθετο περιεχόμενο”, ορίζετε το κείμενο που θα συνοδεύει το σώμα του e-mail.
  5. Από το “Τύπος email”, επιλέγετε τη μορφή που θα έχει το email που αποστέλλετε.
  6. Στα επόμενα τέσσερα πεδία, συμπληρώνετε τις διευθύνσεις που θα παρέχονται στο περιεχόμενο του μηνύματος, από όποιες σελίδες αξιολόγησης επιθυμείτε, μεταξύ των Skroutz, BestPrice, Facebook και Google.
  7. Τέλος, στο τελευταίο πεδίο, ορίζετε τον αριθμό των ημερών αναμονής που μετρούν μετά από την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας, για την αποστολή του email αξιολόγησης.
  8. Για την εικαστική επεξεργασία του email που θα αποστέλλεται, μπορείτε να συμβουλευτείτε τον κώδικα στο κάτω μέρος των ρυθμίσεων.
  9. Δεν ξεχνάτε να κάνετε κλικ στην αποθήκευση αλλαγών, για να ολοκληρωθούν οι ρυθμίσεις.


Πληροφορίες για το πρόσθετο Customer Review – Αξιολόγηση Καταστήματος

Εάν επιθυμείτε να απενεργοποιήσετε τη φόρμα αξιολόγησης, θα χρειαστεί να προσθέσετε την παρακάτω γραμμή κώδικα στο functions.php του child theme:

add_filter('webexpert_customer_review_disable_review_store','__return_true');
To email που θα στέλνετε θα αφορά μόνο την αξιολόγηση της εμπειρίας αγορών σε Skroutz, BestPrice, Facebook και Google και θα έχει την παρακάτω μορφή:

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στις καρτέλες “Συχνές ερωτήσεις” και “Προγραμματιστές” στη σελίδα του προσθέτου μας.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία προκύψει, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@webexpert.gr