Blog

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Tάσεις των μικρών επιχειρήσεων που πρέπει να γνωρίζετε για το 2023

4 λεπτά για να το διαβάσετε

Το τέλος του χρόνου είναι μια περίοδος προβληματισμού, ειδικά για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν να φτάσουν σε νέα ύψη. Είτε σκέφτεστε να ενημερώσετε τον ιστότοπο της επιχείρησής σας είτε να αναδιαρθρώσετε το σχέδιο ανάπτυξης της επιχείρησής σας, είναι χρήσιμο να δώσετε προσοχή στις νέες τάσεις. Παρακάτω η WebExpert σας παρουσιάζει μια λίστα με τις αναδυόμενες τάσεις των μικρών επιχειρήσεων που πρέπει να παρακολουθήσετε το 2023. Ακολουθούν πέντε τάσεις για τις μικρές επιχειρήσεις που πρέπει να προσέξετε το 2023:

 

Προσιτότητα

Τα τελευταία χρόνια, η προσβασιμότητα έχει γίνει ένα κυρίαρχο θέμα στη κοινότητα του διαδικτύου. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να βελτιώσουν την προσβασιμότητα του δικού τους ιστότοπου και να πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα του WCAG 2.0. Η συνειδητοποίηση είναι το πρώτο βήμα για να κάνετε την επιχείρησή σας πιο προσιτή. Το δεύτερο βήμα, είναι η συμπερίληψη ατόμων με αναπηρία στη διαδικασία σχεδιασμού. Όσο περισσότερα άτομα με αναπηρίες εμπλέκετε στην ανάπτυξη της ιστοσελίδας και της επιχείρησής σας, τόσο καλύτερα θα λειτουργήσει για αυτούς. Οργανισμοί όπως οι New York Times έχουν βελτιώσει την εμπειρία χρήστη των ιστότοπων και των εφαρμογών τους, με τη παροχή εναλλακτικού κειμένου τοποθετώντας λεζάντες φωτογραφιών στο HTML, μετατρέποντας κείμενο σε αρχεία Braille με δυνατότητα λήψης και δημιουργώντας ηχητικές εκδόσεις άρθρων.

Τεχνητή νοημοσύνη

Πώς μπορούν οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να εφαρμόσουν και να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση για να ξεπεράσουν αυτές τις προκλήσεις των μικρών επιχειρήσεων; Όλοι χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητά μας χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε. Οι μηχανές αναζήτησης, οι κάμερες smartphone και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται στην ισχυρή τεχνολογία AI. Για παράδειγμα, στον κλάδο της φιλοξενίας, οι τάσεις της ταξιδιωτικής τεχνολογίας περιστρέφονταν γύρω από τους βοηθούς φωνής και τα chatbot. Όλοι οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο χρήσης αυτοματοποιημένων chatbots το 2023, είτε για να βελτιώσουν την υποστήριξη πελατών είτε για να κάνουν τους ιστότοπούς τους πιο διαδραστικούς. Η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου για να προσφέρει προτάσεις για προϊόντα που μπορεί να ενδιαφέρει ο πελάτης, με βάση την προηγούμενη συμπεριφορά αγορών ή την τμηματοποίησή του, εάν αυτά τα δεδομένα είναι διαθέσιμα.

Mobile marketing

Η χρήση του κινητού αυξάνεται χωρίς σημάδια επιβράδυνσης. Για αυτόν τον λόγο, είναι σημαντικό οι μικρές επιχειρήσεις να επενδύουν στο marketing για κινητά. Ένα σημαντικό βήμα που μπορείτε να κάνετε είναι να κάνετε τον ιστότοπό σας τόσο εύκολο στη χρήση σε κινητά όσο και σε επιτραπέζιους υπολογιστές. Χρειάζεται σχεδιασμός με απόκριση, εύκολη πλοήγηση και παρότρυνση για δράση. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, όλες αυτές οι αλλαγές μπορούν να βελτιώσουν την κατάταξή σας σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Θα μπορούσατε επίσης να δοκιμάσετε το marketing μέσω SMS και να ρυθμίσετε το Google Ads σας ώστε να στοχεύει γεωγραφικά πιθανούς πελάτες στην περιοχή σας.

Εξατομίκευση εξυπηρέτησης πελατών

Η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών αφορά την προσαρμογή των υπηρεσιών στις συγκεκριμένες επιθυμίες και ανάγκες κάθε πελάτη σας. Επιπλέον, οι πλήρως αφοσιωμένοι πελάτες έχουν 23% περισσότερες πιθανότητες από τους μέσους πελάτες να ξοδέψουν στην επιχείρησή σας, κάτι που μπορεί επίσης να συμβάλει στην αύξηση του μακροπρόθεσμου κέρδους σας. Για να εξατομικεύσετε τις υπηρεσίες πελατών, εξερευνήστε εργαλεία ανάλυσης ιστού, όπως το Google Analytics. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες σας, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο έφτασαν εκεί (π.χ. μηχανή αναζήτησης ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης), ποια προϊόντα είναι κορυφαία στις πωλήσεις και τι οδηγεί στις αποφάσεις αγοράς των χρηστών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα δεδομένα που συλλέγετε για να προσαρμόσετε την προσωπική τους εμπειρία. Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε έναν αυτοματισμό για την αποστολή email καλωσορίσματος σε νέους συνδρομητές. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε συνδρομές ή προσαρμοσμένα κουπόνια με βάση το ιστορικό αγορών ή τα ενδιαφέροντά τους.

Διαφάνεια δεδομένων

Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση που χειρίζεται προσωπικές πληροφορίες, είναι σημαντικό να εφαρμόσετε και να παρέχετε μια πολιτική απορρήτου για τον ιστότοπό σας. Η πολιτική απορρήτου είναι μια δήλωση που αποκαλύπτει ορισμένους ή όλους τους τρόπους με τους οποίους ένας ιστότοπος συλλέγει, χρησιμοποιεί και διαχειρίζεται τα δεδομένα των επισκεπτών και των πελατών του. Η κατοχή μιας πολιτικής απορρήτου θα πληροί επίσης μια νομική απαίτηση για την προστασία του απορρήτου του πελάτη σας. Να είστε σαφείς με τους πελάτες σας σχετικά με το είδος των πληροφοριών που συλλέγετε και τον τρόπο που τις χρησιμοποιείτε. Μπορείτε επίσης να αναφέρετε τη χρήση cookies από τον ιστότοπό σας, τα οποία είναι μικρά κομμάτια δεδομένων που αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης ενός επισκέπτη ιστότοπου. Το να είστε όσο το δυνατόν πιο διαφανείς με τους πελάτες σας ενισχύει την αξιοπιστία σας.