Blog

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Tips για το e-shop σας κατά την περίοδο των Χριστουγέννων

4 λεπτά για να το διαβάσετε

Τα Χριστούγεννα είναι μια εξαιρετική εποχή για να προωθήσετε τα καλύτερα προϊόντα σας ή οποιοδήποτε πλεονάζον εμπόρευμα. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών σχεδιάζει να αγοράσει δώρα από καταστήματα και εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου. Δεδομένου ότι αυτή είναι η πιο κερδοφόρα περίοδος του χρόνου για όλους τους λιανοπωλητές, ο ανταγωνισμός βρίσκεται σε άνοδο. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είστε αρκετά προετοιμασμένοι για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες. Για αυτό, παρακάτω η WebExpert σας προσφέρει τα καλύτερα tips ώστε να εκμεταλλευτείτε στο μέγιστο την περίοδο των Χριστουγέννων.

 

Προσέξτε τα γραφιστικά σας

  • Ντύστε το φόντο, τα εικονίδια και το λογότυπο.
  • Δώστε στο περιεχόμενό σας μια εορταστική πινελιά. Φροντίστε να προσθέσετε μερικές σημειώσεις σχετικά με τα Χριστούγεννα σε κάθε φράση, από τον τίτλο της καμπάνιας μέχρι την περιγραφή του προϊόντος. 
  • Αλλάξτε τις εικόνες των προϊόντων σας με ένα χριστουγεννιάτικο θέμα: Μπορείτε να καρφιτσώσετε προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην πρώτη σελίδα σας για να του δώσετε ένα συναρπαστικό εορταστικό πνεύμα.
  • Εφαρμόστε το σχετικό με τα Χριστούγεννα θέμα σε όλα τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Οδηγοί δώρων

Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, οι άνθρωποι αγοράζουν ως επί το πλείστον δώρα για άλλους, όχι μόνο για τον εαυτό τους. Η δημιουργία ενός απλού οδηγού δώρου μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή των ανθρώπων στα προϊόντα σας. Ένας οδηγός δώρου μπορεί να κυκλοφορήσει ως μια απλή συλλογή προϊόντων που οι άνθρωποι αγοράζουν ως δώρα για τις οικογένειες, τους φίλους, τους συναδέλφους τους. Για να δημιουργήσετε έναν ηλεκτρονικό οδηγό δώρων, ξεκινήστε προσθέτοντας μερικές κατηγορίες προϊόντων και, στη συνέχεια, συμπληρώστε τις με προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα.

Για παράδειγμα, αντί για την τυπική διαίρεση προϊόντων σε «Δώρα για εκείνον και «Δώρα για εκείνη», εξατομικεύστε σε κατηγορίες προϊόντων όπως: «Για τους λάτρεις της τέχνης και της δημιουργικότητας», «Για οργανωμένα άτομα» κ.λπ.

Δωροκάρτες

Για να εξασφαλίσετε υψηλότερο ποσοστό μετατροπών, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε χριστουγεννιάτικες δωροκάρτες. Χρησιμοποιήστε αυτήν την επιλογή ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Επιπλέον μπορείτε να παρέχοντας στους πιστούς πελάτες σας ορισμένα ειδικά προνόμια σε σχέση με τις τυπικές δωροκάρτες (όπως κάποιες εκπτώσεις ή επιστροφή μετρητών), μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και θα ενθαρρύνονται να κάνουν περισσότερα δώρα, κάτι που με τη σειρά του θα συμβάλει στην προσέλκυση νέων πελατών.

Επιβραβεύσεις και εκπτώσεις τελευταίας στιγμής

Οι θεματικοί εκπτωτικοί κωδικοί ή τα κουπόνια μπορούν να κάνουν τους πελάτες να νιώθουν ότι παίρνουν πολλά. Η βιασύνη να αγοράσουν δώρα της τελευταίας στιγμής μπορεί να ωφελήσει τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων καθώς οι άνθρωποι είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσουν αργότερα χάνοντας την έκπτωση. Οι προσφορές περιορισμένου χρόνου τους ενθαρρύνουν να πατήσουν το κουμπί πριν τελειώσει ο χρόνος. Βεβαιωθείτε ότι η προθεσμία καθορίζεται σαφώς στην κύρια σελίδα.

Δημιουργική εμπειρία αγορών

Η ομαδοποίηση προϊόντων είναι ένας άλλος τρόπος πειραματισμού και, ως εκ τούτου, προσέλκυσης νέων πελατών. Όπως κάθε άλλη στρατηγική πωλήσεων, η επιτυχημένη ομαδοποίηση προϊόντων είναι ένα είδος τέχνης. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μόνοι σας μερικά πακέτα προϊόντων, δοκιμάστε διαφορετικά σετ και επιλέξτε ποια αποδίδουν καλύτερα.

Προώθηση στα Social Media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι παραδοσιακά ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια για την ενίσχυση των πωλήσεων οποιασδήποτε καμπάνιας μάρκετινγκ. Το ένα τρίτο των καταναλωτών στις ΗΠΑ αγόρασαν διαδικτυακά χρησιμοποιώντας το κουμπί «αγορά» στη σελίδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (18%) ή κάνοντας κλικ σε μια ανάρτηση/ιστορία που σχετίζεται με κάποιο προϊόν (16%). Aυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλές επωνυμίες χρησιμοποιούν την περίοδο του τέλους του έτους για να μοιραστούν τη χριστουγεννιάτικη διάθεση με τους ακόλουθούς τους: δημοσιεύστε χρήσιμες πληροφορίες όπως μοναδικές ιδέες για δώρα, επερχόμενες προσφορές και συμβουλές στυλ για διακοπές. Για παράδειγμα, φέτος η Lego έδειξε στο Instagram πώς οι ήρωες του Star Wars μπορούν να αναβαθμιστούν με εορταστικές κατασκευές. Ως αποτέλεσμα, ορισμένα σετ έχουν ήδη εξαντληθεί. Σας ενθαρρύνουμε επίσης να διεξάγετε διαγωνισμούς και δημοσκοπήσεις, να προσθέτετε επώνυμα hashtags και να συμμετέχετε σε viral προκλήσεις που το κοινό-στόχο σας μπορεί να βρει ενδιαφέρον.

Μετά τις διακοπές

Τέλος, μην ξεχνάτε πως η αύξηση της δραστηριότητας του κοινού δεν τελειώνει με την 1η Ιανουαρίου. Συνήθως χρειάζονται 2-3 εβδομάδες μεταξύ των Χριστουγέννων και της στιγμής που οι άνθρωποι επιστρέφουν στη δουλειά και στις καθημερινές τους υποχρεώσεις. Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να συνεχίσετε τις καμπάνιες marketing ενώ οι άνθρωποι εξακολουθούν να χαλαρώνουν στο σπίτι και έχουν αρκετό χρόνο για να σερφάρουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να περιηγηθούν στο διαδίκτυο για να δουν κάτι ενδιαφέρον να αγοράσουν. Ακόμα και μετά τις γιορτές, μη διστάσετε να προωθήσετε το brand σας με προσφορές μετά τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά.

 

Όλες αυτές οι ιδέες τονίζουν τα εξής: πουλήστε μια εμπειρία, όχι ένα προϊόν. Τα εορταστικά γραφικά, τα δώρα και η άμεση επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μοιράζονται την εορταστική ατμόσφαιρα και, κατά συνέπεια, προσελκύουν νέο κοινό. Συνεχίστε, λοιπόν, να αναζητάτε νέες δημιουργικές καμπάνιες το 2021.