Blog

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Χρήσιμες συμβουλές για τη διατήρηση των πωλήσεων μετά τις γιορτές

4 λεπτά για να το διαβάσετε

Οι διακοπές είναι μια πολυάσχολη περίοδος για τις επιχειρήσεις. Η κορύφωση των πωλήσεων, η άνοδος της επισκεψιμότητας στον ιστό και οι πολλές ευκαιρίες αφοσίωσης ξεφυτρώνουν στην εμπειρία του πελάτη. Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να επαναλάβετε τις εορταστικές εκπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Σε αυτήν την ανάρτηση, η WebExpert σας εξηγεί τι περιμένουν οι καταναλωτές από την εξυπηρέτηση πελατών κατά τη διάρκεια των διακοπών και πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις σχέσεις με τη βάση πελατών σας και να διατηρήσετε την αφοσίωση και τις πωλήσεις πέρα από την περίοδο των διακοπών.

Εφαρμόστε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών.

Τα προγράμματα αφοσίωσης πελατών είναι αποτελεσματικά επειδή ανταμείβουν τους πελάτες σας για τις αγορές τους από εσάς, καθιστώντας τους πιο πιθανό να κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές, ώστε να μπορούν τελικά να εξαργυρώσουν τις ανταμοιβές τους. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωροκάρτες, σύστημα που βασίζεται σε πόντους ή προτάσεις upsell και crossel προϊόντων. Επιπλέον εάν δεν στέλνετε δώρα, θα πρέπει τουλάχιστον να στείλετε κάρτες που αναγνωρίζουν την πίστη των πελατών . Ακόμη και ένα γρήγορο μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει πολύ.

Δώστε προτεραιότητα στην εμπειρία του πελάτη.

Όταν δημιουργείτε μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη:

  1. Είτε είναι στο κατάστημά σας είτε στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να κάνετε την επωνυμία σας ελκυστική οπτικά.
  2. Η βελτίωση της ανακάλυψης προϊόντων θα αυξήσει τη μέση αξία της παραγγελίας σας και θα κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι καταλαβαίνετε τι θέλουν.
  3. Οι πελάτες επιθυμούν εμπειρίες που είναι μοναδικές για τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Μπορείτε να εξατομικεύσετε την εμπειρία των πελατών σας συλλέγοντας σχόλια πελατών και δημιουργώντας περιεχόμενο και καμπάνιες με βάση τη συμβολή τους.
  4. Πολλές επιστροφές πραγματοποιούνται τον Ιανουάριο, επομένως είναι έξυπνο να υπενθυμίζετε στους πελάτες ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν εάν δεν είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν σας. Αυτό μπορεί να μειώσει τις τύψεις των αγοραστών, καθώς οι πελάτες γνωρίζουν ότι μπορούν εύκολα να ξεκινήσουν μια επιστροφή ή ανταλλαγή εάν δεν είναι ικανοποιημένοι.

Email marketing μετά την περίοδο των διακοπών

Οι πιο ισχυροί τρόποι αξιοποίησης των email περιλαμβάνουν:

  1. Προωθήστε νέες προσφορές, πακέτα και ειδικά δώρα σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του κοινού-στόχου σας για να αυξήσετε την αφοσίωση.
  2. Αλληλεπίδραση με το κοινό σας ερευνώντας το και κάνοντας ερωτήσεις σχετικά με την εμπειρία του με την επωνυμία σας.
  3. Αποστολή ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιέχουν ενημερώσεις σχετικά με νέα προϊόντα και πληροφορίες που το κοινό σας θα βρει πολύτιμες.

Το email είναι ένα ευεργετικό κανάλι επικοινωνίας. Ωστόσο, για να κυριαρχήσετε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, χρειάζεστε μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο για να μετατρέψετε δυνητικούς πελάτες μόλις αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας. 

Εξατομικεύστε το ταξίδι του πελάτη.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσελκύσετε πελάτες είναι να εξατομικεύσετε την εμπειρία τους με την επιχείρησή σας. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένα ταξίδι πελατών προσαρμοσμένο στις ανάγκες του και ειδικά σχεδιασμένο. Παρακάτω είναι μερικά στοιχεία που πρέπει να προσέξετε όταν περιγράφετε έναν χάρτη ταξιδιού πελάτη.

Διασκεδαστική εμπειρία

Είτε πρόκειται για το περιεχόμενο, το κατάστημα ή τον ιστότοπό σας, μια απολαυστική εμπειρία κάνει την επωνυμία σας πολύ πιο εύκολο να την ανακαλούν οι πελάτες στην μνήμη τους.

Χειρόγραφες σημειώσεις

Μια χειρόγραφη επιστολή είναι πολύ πιο γνήσια από την αποστολή ενός email ή τη σύνδεση ενός πελάτη με μια σελίδα “ευχαριστώ”. Επομένως, προσπαθήστε να ζητήσετε από τους ανώτερους υπαλλήλους της διοίκησης να γράφουν εξατομικευμένες ευχαριστήριες επιστολές στους πελάτες σας, όταν χρειάζεται.

Εξατομικευμένα δώρα

Μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβά, αλλά ανάλογα με τον πελάτη σας, μπορεί να έχει νόημα. Όσο υψηλότερη είναι η “αξία διάρκειας ζωής” των πελατών τους, τόσο περισσότερα χρήματα θα αποφέρουν για την επιχείρησή σας με την πάροδο του χρόνου. 

Μοναδική εμπειρία Unboxing

Οι άνθρωποι καταγράφουν βίντεο unboxing επειδή είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά μέρη της εμπειρίας αγοράς. Εάν μπορείτε να κάνετε τη συσκευασία σας ένα απολαυστικό μέρος του ταξιδιού του πελάτη, θα κάνει την επωνυμία σας πολύ πιο αξέχαστη και μπορεί ακόμη και να σας προσφέρει και κάποιο δωρεάν διαφημιστικό περιεχόμενο (για παράδειγμα ένα video unboxing)