Blog

Ψηφιακό Μαρκετινγκ

Τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Οδηγός 2023.

4 λεπτά για να το διαβάσετε

Οδηγός Ψηφιακού Μάρκετινγκ 2023: Τι είναι και πως μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Στη νέα ψηφιακή εποχή, όπου όλα αναπτύσσονται ταχύτατα, είναι πιο αναγκαίο από ποτέ να έχετε μια ισχυρή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας.

Αποτελώντας έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες και να αναπτύξετε το brand σας, το digital marketing εξελίσσεται σε βασικό πυλώνα της επιχείρησή σας.

Πάρτε, λοιπόν, μια κούπα καφέ, καθίστε αναπαυτικά και πάμε, όπως πάντα, να βουτήξουμε μαζί στον κόσμο του digitalism!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ο τομέας του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί διαδικτυακές ψηφιακές τεχνολογίες όπως επιτραπέζιους υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και άλλα ψηφιακά μέσα και πλατφόρμες.

Με απλά λόγια, όταν η προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας γίνεται μέσω ψηφιακών καναλιών λέμε πως είναι digital marketing.

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τα πάντα, από το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και το μάρκετινγκ μέσω email έως τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και το μάρκετινγκ περιεχομένου.

Κανάλια Digital Marketing.

Τα κανάλια επικοινωνίας μπορούν να διαχωριστούν σε owned και paid media. Τα owned media είναι τα μέσα που ανήκουν στην επιχείρηση, όπως είναι το website, το blog ή τα social media της, ενώ τα paid media είναι τα κανάλια, στα οποία μια εταιρεία μπορεί να έχει παρουσία και δυνατότητα προβολής, έναντι κάποιου αντιτίμου.

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική περιλαμβάνει συνδυαστική χρήση των δύο ειδών, πλαισιώνοντας μια πολυκαναλική εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης.

Ας δούμε …

Με μια προσεκτική ματιά τα βασικά στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι:

  1. Social Media Marketing: Οι πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram είναι εξαιρετικά εργαλεία για να προωθήσετε την επωνυμία σας και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό-στόχο σας. Δημιουργώντας συναρπαστικό περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να δημιουργήσετε πιστούς ακόλουθους και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
  2. Email Marketing: Το μάρκετινγκ μέσω email περιλαμβάνει την αποστολή στοχευμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους συνδρομητές σας με στόχο την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να καλλιεργήσετε δυνητικούς πελάτες και να διατηρήσετε το κοινό σας αφοσιωμένο.
  3. Content Marketing: Το μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνει τη δημιουργία και την κοινή χρήση πολύτιμου περιεχομένου (όπως αναρτήσεις ιστολογίου, βίντεο και γραφήματα) με στόχο να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας. Παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες μπορείτε να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με το κοινό σας και να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες.
  4. Διαφήμιση Pay-Per-Click (PPC): Η PPC είναι ένας τύπος διαδικτυακής διαφήμισης όπου πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες.
  5. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): Το SEO περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας και του διαδικτυακού σας περιεχομένου ώστε να κατατάσσεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης (SERP).

Πώς να ξεκινήσετε το Digital Marketing ;

Τώρα που μάθατε πως λειτουργεί το digital marketing και είδατε τις επιλογές που έχετε, ας δούμε πως μπορείτε να το αξιοποιήσετε ως εργαλείο και να χτίσετε μια στρατηγική.

Τarget Audience 

Ο προσδιορισμός του κοινού – στόχου αποτελεί το πρώτο βήμα για οποιαδήποτε καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ.

Αξιολογείστε τα άτομα τα οποία θέλετε να προσεγγίσετε με βάση τα ενδιαφέροντα τους , τις ανάγκες τους , τα δημογραφικά τους στοιχεία καθώς και την γεωγραφική τοποθεσία τους.

Δημιουργήστε μια απόλυτα στοχευμένη καμπάνια που απευθύνεται στον ιδανικό πελάτη . 

Ανάλυση Αγοράς 

 Κατόπιν προσδιορισμού του κοινού-στόχου μας πρέπει να διεξάγετε μια ανάλυση αγοράς η οποία σας βοηθάει στο να κατανοήσετε τον ανταγωνισμό και την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς. 

Προσδιορίστε ποιοι είναι οι άμεσοι και οι έμμεσοι ανταγωνιστές σας στον διαδικτυακό χώρο.

Αναλύστε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας συμπεριλαμβανομένων των συνολικών επισκέψεων, των μοναδικών επισκεπτών, του ποσοστού εγκατάλειψης, του χρόνου στον ιστότοπο και των μετρήσεων αφοσίωσης.

Βελτίωση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. 

Πολύ καθοριστικό ρόλο στο digital marketing παίζει το eshop. Πρέπει να είναι γρήγορο, φιλικό για κινητά, με σωστό περιεχόμενο ή φίλτρα. Εάν νιώθετε ότι το site σας δεν ανταποκρίνεται σε αυτά, όσες ενέργειες digital marketing και να κάνετε θα πέφτουν στο κενό.

Όπως είδατε, το ψηφιακό μάρκετινγκ προσφέρει ένα ευρύ φάσμα μεθόδων, καναλιών και στρατηγικών. Έτσι, οι επιχειρήσεις σχεδόν οποιουδήποτε μεγέθους και σχεδόν σε οποιονδήποτε κλάδο μπορούν να το αξιοποιήσουν με εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Αν όλα αυτά σας φαίνονται… βουνό, μην ανησυχείτε! Η έμπειρη και εξειδικευμένη ομάδα της Web Expert είναι εδώ για να σας καθοδηγήσει προκειμένου να χτίσουμε μαζί μία ολοκληρωμένη και αποτελεσματική digital στρατηγική.

Ακολουθήστε μας σε FacebookInstagram και στο TikTok  για να μαθαίνετε marketing trends, στρατηγικές του e-commerce και πολλά ακόμα νέα από τον digital κόσμο!