Blog

Πύλες πληρωμών

Οδηγίες εγκατάστασης και ρύθμισης του προσθέτου Eurobank WooCommerce Payment Gateway (Worldline)

7 λεπτά για να το διαβάσετε

Για την εγκατάσταση του πρόσθετου Eurobank WooCommerce Payment Gateway θα χρειαστεί αρχικά, να επικοινωνήσετε με την τράπεζα Eurobank και να κάνετε αίτηση για ηλεκτρονικό POS, δηλαδή για χρέωση καρτών ηλεκτρονικού καταστήματος. Έπειτα και εφόσον εγκριθεί το αίτημα σας από την τράπεζα, έχετε τη δυνατότητα να προβείτε στην εγκατάσταση του πρόσθετου, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

Εγκατάσταση και ενεργοποίηση

  1. Εισέρχεστε με δικαιώματα διαχειριστή στην ιστοσελίδα σας.
  2. Από τον πίνακα ελέγχου επιλέγετε “Πρόσθετα” και έπειτα “Προσθήκη Νέου Προσθέτου”.
  3. Στο πάνω μέρος της σελίδας  επιλέγετε “Μεταφόρτωση Πρόσθετου”.
  4. Από το πλαίσιο που θα εμφανιστεί κάνετε κλικ στο “Επιλογή αρχείου” και στο αναδυόμενο παράθυρο επιλέγετε το αρχείο .zip που κατέβηκε από την ιστοσελίδα μας, κατά την αγορά σας.
  5. Κλικ στο “Εγκατάσταση” από το παράθυρο διαλόγου.
  6. Αφότου ανέβει επιτυχώς το αρχείο, θα σας εμφανιστεί η επιλογή “Ενεργοποίηση”, την οποία και επιλέγετε.

Αρχικές ρυθμίσεις

  1. Από τον Πίνακα Ελέγχου μεταβαίνετε στο στοιχείο της Web Expert και επιλέγετε το πρόσθετο.
  2. Συμπληρώνετε το e-mail σας και το API που λάβατε με την αγορά του προσθέτου, ώστε να εξασφαλίσετε την ορθή λειτουργία του και να λαμβάνετε αυτόματα τις ενημερώσεις νέων εκδόσεων.
  3. Επιλέξτε αποθήκευση αλλαγών.

Έπειτα επιλέγετε Ρυθμίσεις του WooCommerce για να προχωρήσετε στις ρυθμίσεις του προσθέτου:

  1. Το πρώτο στοιχείο, “Ενεργοποίηση/ Απενεργοποίηση” θα πρέπει να είναι προεπιλεγμένο, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πύλη.
  2. Στην επόμενη επιλογή, “Ενεργοποίηση δοκιμαστικού περιβάλλοντος”, εφόσον πραγματοποιείτε δοκιμαστικό έλεγχο, τσεκάρετε το κουτί για το ενεργοποιήσετε και να οριστεί η δοκιμαστική λειτουργία.
  3. Όπου “Τίτλος”, το εμφανιζόμενο όνομα του προσθέτου στη σελίδα σας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και “Περιγραφή”, η επεξήγηση που θα συνοδεύει τον τίτλο αυτό. Στις “Οδηγίες” μπορείτε να συμπληρώσετε ένα κείμενο το οποίο θα εμφανίζεται στο email καταχώρησης της παραγγελίας στον πελάτη.
  4. Στα πεδία “Κωδικός εμπόρου (mid)” και “Shared Secret” συμπληρώνετε τα στοιχεία σας από το email επικοινωνίας με την τράπεζα.
  5. Στο πεδίο “Μέγιστες άτοκες δόσεις”, έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε τον μέγιστο αριθμό δόσεων που θα διαθέτετε προς τους πελάτες σας.
  6. Έπειτα, στο πεδίο “Αριθμός δόσεων”, μπορείτε να ορίσετε το εύρος των δόσεων αναλόγως του ποσού παραγγελίας, με βάση τη βοηθητική μορφή που αναγράφεται ακριβώς κάτω από το πεδίο αυτό, στα παραδείγματα.
  7. Τέλος, στο πεδίο καταγραφής εμφανίζονται οι τελευταίες συναλλαγές με την τράπεζα και το πεδίο αυτό δεν μπορεί να επεξεργαστεί.
  8. Πατήστε αποθήκευση αλλαγών για να προχωρήσετε.


Απόκτηση δοκιμαστικών κωδικών

  • Το πρώτο βήμα είναι να εισέλθετε στο https://developer.cardlink.gr/. Εφόσον είναι η πρώτη φορά που εισέρχεστε θα πρέπει να κάνετε εγγραφή (Register).

  • Στη συνέχεια, πρέπει να δημιουργήσετε νέο Αpp όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία σας καθώς και το Business partner:

a) Στο Model να επιλεχθεί το Redirection.

b) Στο Business partner επιλέγετε τη Worldline.

c) Εάν επιθυμείτε να δέχεστε και δόσεις τότε θα ενεργοποιήσετε το “Enable installments”.

d) Επιλέξτε “Create App”.

  • Mόλις δημιουργήσετε την εφαρμογή/Αpp, θα σας εμφανιστεί το MID και το Shared Secret Key, τα οποία θα πρέπει να συμπληρώσετε στις ρυθμίσεις του προσθέτου.


Δοκιμαστικές συναλλαγές

Η Eurobank, όπως και όλες οι τράπεζες, απαιτεί τη δοκιμή ορθής λειτουργίας του συστήματος. Για να προβείτε στον έλεγχο αυτόν, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:

Προσοχή! Το πρώτο βήμα είναι να εισέλθετε στο https://developer.cardlink.gr/. Εφόσον είναι η πρώτη φορά που εισέρχεστε θα πρέπει να κάνετε εγγραφή (Register).

  1. Στις ρυθμίσεις του προσθέτου συμπληρώνετε τα Application Keys, δηλαδή MID και Shared Secret Key, τα οποία έχετε πάρει από το Cardlink for Developers.
  2. Έπειτα ενεργοποιείτε το δοκιμαστικό περιβάλλον στις ρυθμίσεις του προσθέτου.
  3. Από τον πίνακα ελέγχου επιλέγετε “Προϊόντα” και δημιουργείτε ένα νέο προϊόν πολύ μικρής αξίας, πχ 0.10€. Σας συνιστούμε, κατά τη δημιουργία του προϊόντος αυτού, να το ορίσετε ως απόρρητο (private), ώστε να διαφυλάξετε την ομαλή λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.
  4. Μεταβαίνετε στην ιστοσελίδα σας και πραγματοποιείτε μία νέα παραγγελία με το δοκιμαστικό προϊόν που δημιουργήσατε στο προηγούμενο βήμα.
  5. Ολοκληρώνετε τη δοκιμαστική παραγγελία επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την πύλη της τράπεζας Eurobank και εκχωρώντας τις κάρτες που περιλαμβάνονται στο περιβάλλον της Cardlink for Developers Cardlink (Starter Guide>Test cards). Κάποιες συναλλαγές πρέπει να είναι επιτυχημένες, ενώ κάποιες πρέπει να αποτύχουν να ολοκληρωθούν.
  6. Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση των δοκιμαστικών συναλλαγών θα μεταβείτε στο περιβάλλον της Cardlink for Developers στο App που δημιουργήσατε και θα επιλέξετε “Go Live”. Έπειτα θα ανοίξει ένα modal, όπου θα συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και θα ενημερώσετε πως ολοκληρώσατε επιτυχώς τη δοκιμαστική λειτουργία, ώστε να σας αποστείλουν τους κωδικούς παραγωγής.
  7. Στη συνέχεια, από τη φόρμα των ρυθμίσεων του πρόσθετου Eurobank WooCommerce Payment Gateway (Wordline), απενεργοποιείτε την πύλη, δηλαδή, το πρώτο πεδίο της φόρμας και όχι το πρόσθετο. Με αυτόν τον τρόπο, κλείνετε προσωρινά την πύλη, ώσπου να λάβετε την έγκριση από την Eurobank. Επίσης, σε αυτό το σημείο μπορείτε να διαγράψετε τις δοκιμαστικές παραγγελίες και το προϊόν που δημιουργήσατε.
  8. Τέλος, αφότου η τράπεζα επικοινωνήσει μαζί σας εκ νέου, εγκρίνοντας την ορθότητα της λειτουργίας της πύλης, μπορείτε να μεταβείτε στις ρυθμίσεις, ώστε να ενεργοποιήσετε ξανά την πύλη, να αντικαταστήσετε τους δοκιμαστικούς με τους νέους παραγωγικούς κωδικούς που θα σας αποστείλουν και να απενεργοποιήσετε την επιλογή του δοκιμαστικού περιβάλλοντος. Να σημειωθεί πως η αναμονή για την τελική έγκριση της τράπεζας διαρκεί ορισμένες μέρες, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που έχει ορίσει η τράπεζα.

Παρακάτω θα βρείτε τη σελίδα με τις Test Cards:

Ειδοποίηση της τράπεζας επιλέγοντας “Go live”:


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην καρτέλα “Συχνές ερωτήσεις” στη σελίδα του προσθέτου μας.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία προκύψει, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@webexpert.gr