Blog

Ιστοσελίδες

5 λόγοι για τους οποίους οι κριτικές έχουν σημασία για την επιχείρηση σας

3 λεπτά για να το διαβάσετε

Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους οι κριτικές έχουν σημασία για την επιχείρηση σας; Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, οι επιχειρήσεις πρέπει να ζητούν από τους πελάτες να αφήσουν κριτικές, να τις παρακολουθούν στενά, να αφιερώνουν χρόνο για να απαντήσουν στους πελάτες και να μοιράζονται τις καλύτερες κριτικές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Από τη μία πλευρά, οι εξαιρετικές κριτικές συμβάλλουν πολύ στην προώθηση της επιχείρησής σας. Από την άλλη πλευρά, οι αρνητικές κριτικές μπορούν να βλάψουν την αξιοπιστία της επιχείρησής σας και να κρατήσουν μακριά τους πελάτες. Ενώ υπάρχουν δυσαρεστημένοι πελάτες και οι αρνητικές κριτικές συμβαίνουν κατά καιρούς, είναι γεγονός ότι η πλειονότητα των κριτικών είναι θετικές και βοηθούν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας. 

Η Web Expert σας αναφέρει τους λόγους που θα πρέπει ως επιχείρηση να δίνετε τη δυνατότητα κριτικής στους πελάτες σας. 

Οι κριτικές σας βοηθούν να εμφανίζεστε στο διαδίκτυο 

Όταν ένας πελάτης ψάχνει για μια επιχείρηση, δεν θα πάρει πολύ χρόνο για να βρει τι έχουν να πουν οι άλλοι γι’ αυτήν. Αντιθέτως, θα είναι ένα από τα πρώτα αποτελέσματα που θα δει. Η Google λαμβάνει υπόψιν τις αξιολογήσεις κριτικών από πολλούς ιστότοπους Με βάση τις αξιολογήσεις κατατάσσει και ανάλογα τις επιχειρήσεις. Οπότε όσο πιο πολλές και καλές κριτικές έχετε, τόσο πιο εύκολα θα σας βρίσκουν οι πελάτες. 

Οι κριτικές προσδίδουν αξιοπιστία

Όσοι αφήνουν κριτικές δεν έχουν τίποτα να κερδίσουν ή να χάσουν. Είχαν μια εμπειρία, καλή ή κακή, και θέλουν να τη μοιραστούν. Και ο υπόλοιπος κόσμος θα επηρεαστεί. Μελέτες δείχνουν ότι σχεδόν το 90% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις διαδικτυακές κριτικές. 

Οι κριτικές επηρεάζουν την απόφαση αγοράς

Οι περισσότεροι καταναλωτές κάνουν την έρευνά τους, πριν ολοκληρώσουν μία παραγγελία. Σχεδόν το 70% των καταναλωτών επηρεάζεται από τις διαδικτυακές κριτικές. Πριν αγοράσουν ένα προϊόν, οι άνθρωποι διαβάζουν κριτικές από ανταγωνιστές και τις λαμβάνουν υπόψη. 

Οι απαντήσεις στις κριτικές δείχνουν ενδιαφέρον 

Όχι μόνο οι καταναλωτές δίνουν προσοχή σε αυτά που λένε οι άλλοι για την επιχείρησή σας, αλλά παρακολουθούν επίσης πώς τη χειρίζεστε. Είτε είναι θετικές είτε αρνητικές κριτικές, αφιερώνουν χρόνο στο να δουν πως τις αντιμετωπίσατε. Σχεδόν το 80% των καταναλωτών πιστεύουν ότι μια επιχείρηση νοιάζεται για τους καταναλωτές της περισσότερο αν ανταποκρίνονται σε διαδικτυακές κριτικές παρά αν δεν το κάνουν.

Οι κριτικές διευκολύνουν το marketing

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να αναφερθούμε στις κριτικές που λαμβάνετε στα social media. Στα σχόλια για παράδειγμα κάτω από τα posts σας. Είναι εξίσου σημαντικό να απαντάτε και σε αυτά τα σχόλια. Έτσι, αλληλοεπιδράτε με το κοινό σας και φυσικά δείχνετε ενδιαφέρον για τα σχόλια τους.