40% Αύξηση πωλήσεων
30% Αύξηση παραγγελιών
258% Αυξημένο traffic

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ.

Η Nipavo αποτελεί μία αμιγώς ελληνική επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1973 από την οικογένεια Βογιατζή. Από την ίδρυσή της έως και σήμερα συνεχίζει, αδιάλειπτα, να φέρνει στην Ελλάδα ολοκληρωμένες προτάσεις, που καλύπτουν στο μέγιστο τις ανάγκες, τόσο του επαγγελματία κουρέα, όσο και του ιδιώτη καταναλωτή.

Βασικός στόχος της Nipavo είναι να παρέχει όλη την ποικιλία των προϊόντων που διατίθεται στην ευρεία αγορά. Η γκάμα των προϊόντων της είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη και περιλαμβάνει από προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας, όπως βούρτσες μπάνιου, σφουγγάρια, χτένες, σειρές οδοντόκρεμων, ροδέλες ντεμακιγιάζ και βαμβάκι, μέχρι σειρές προϊόντων ξυρίσματος και μασάζ, και πολλά άλλα.

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ.

Αυτό που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε αφορούσε κυρίως την αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας καθώς και της αναγνωρισιμότητάς της μέσω των διάφορων ψηφιακών καναλιών.

  • Brand Awareness: Η Nipavo επιθυμούσε να ενισχύσει την παρουσία της στο διαδίκτυο και κυρίως στα social media για να διακριθεί ανάμεσα στον ανταγωνισμό.
  • Αύξηση πωλήσεων: Ο βασικότερος στόχος που είχε θέσει η εταιρεία ήταν η μετατροπή των επισκεπτών του e-shop σε αγοραστές καθώς και η ενίσχυση της εμπειρίας αγοράς ώστε να προκύπτουν επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
  • Δημιουργία ισχυρού community: Στόχος της εταιρείας ακόμη, ήταν η δημιουργία μιας πιστής κοινότητας γύρω από το brand μέσα από τα social media, η οποία θα υποστήριζε και θα προωθούσε τα προϊόντα της εταιρείας.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ.

Google Ads: Αναπτύξαμε και υλοποιήσαμε στοχευμένες καμπάνιες με επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά, σχεδιασμένες να προσελκύουν τους πλέον ενδιαφερόμενους καταναλωτές.

Μeta Ads: Εκμεταλλευόμενοι την δύναμη του Facebook και του Instagram, σχεδιάσαμε καμπάνιες που αφορούσαν την ανάδειξη της ποιότητας και της παράδοσης των προϊόντων της Nipavo, τονίζοντας την ελληνική ταυτότητα και τις επαγγελματικές λύσεις που προσφέρει.

Διαχείριση social media: Με δώδεκα posts και stories ανά μήνα χτίσαμε μια συνεπή παρουσία στα social media που αντανακλά την εικόνα της nipavo και προσεγγίζει ακόμη και τώρα αποτελεσματικά τους χρήστες.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Μετά από συνεχή έρευνα ανταγωνισμού στην Ελλάδα και ανάλυση της αγοράς, τελικά, καταφέραμε:

  • Αύξηση των επισκέψεων στο e-shop.
  • Αύξηση των πωλήσεων.
  • Ενίσχυση της αλληλεπίδρασης των χρηστών μέσω των social media.

Η δουλειά μας όμως δεν έχει τελειώσει, συνεχίζουμε να είμαστε σταθεροί "σύμμαχοι" της Nipavo προσαρμόζοντας και ανανεώνοντας τις τακτικές μας για να διατηρήσουμε την εταιρεία στην κορυφή.