25% Αύξηση πωλήσεων
27% Αύξηση παραγγελιών
230% Αυξημένο traffic

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ.

Η εταιρεία Christakis Store, από το 2007, δραστηριοποιείται στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο ρουχισμού και υποδημάτων. Έχει αναπτύξει επιτυχημένες συνεργασίας με κορυφαία brands στην επαγγελματική ένδυση, υπόδηση καθώς και στα μέσα ατομικής προστασίας. Μεταξύ αυτών είναι οι Portwest, Delta Plus, Sol’s, Cofra, Dickies, Grisport και Kilpi. Η επιχείρηση επιδιώκει την παροχή πιστοποιημένων προϊόντων σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δίνοντας έμφαση στη σχέση ποιότητας και τιμής. Βασικός στόχος της είναι να καταστήσει την ανάγκη για προστασία και ενιαία εμφάνιση στην εργασία μια ευχάριστη εμπειρία, και όχι μια επιβάρυνση.

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ.

Παρά την εδραιωμένη θέση της επιχείρησης στην αγορά της Φλώρινας, κληθήκαμε να δημιουργήσουμε μια επιτυχημένη και αποδοτική στρατηγική μάρκετινγκ ώστε:

  • Να αυξήσουμε τη ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης στο διαδίκτυο και να προσελκύσουμε νέους πελάτες.
  • Να ενημερώσουμε το κοινό στα social media για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης.
  • Να δημιουργήσουμε το αίσθημα της σταθερότητας και της αξιοπιστίας στους χρήστες.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ.

Google Ads: Αναπτύξαμε και υλοποιήσαμε στοχευμένες καμπάνιες με επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά, σχεδιασμένες να προσελκύουν τους πλέον ενδιαφερόμενους καταναλωτές.

Μeta Ads: Εκμεταλλευόμενοι την δύναμη του Facebook και του Instagram, σχεδιάσαμε καμπάνιες που αφορούσαν την ανάδειξη της ποιότητας των προϊόντων.

Διαχείριση social media: Με πέντε posts και stories,γραφιστικού σχεδιασμού, ανά μήνα καταφέραμε να προσελκύσουμε νέους χρήστες και βοηθήσαμε σημαντικά στην αναγνωρισιμότητα.

E-mail marketing: Προσωποποιήσαμε τα e-mails και προσφέραμε μοναδικές προσφορές και εκπτώσεις στους πιστούς πελάτες.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Μετά από συνεχή έρευνα ανταγωνισμού στην Ελλάδα και ανάλυση της αγοράς, τελικά, καταφέραμε:

  • Να αυξήσουμε σημαντικά τις πωλήσεις και να καθορίσουμε τα best sellers.
  • Να βελτιώσουμε την εικόνα της εταιρείας και να δημιουργήσουμε μια θετική εικόνα στους χρήστες.
  • Να αυξήσουμε την πελατειακή βάση και να αποκτήσουμε νέους πελάτες.

Μετά από τρεις μήνες συνεχίζουμε ακάθεκτοι και στόχος μας είναι να διατηρήσουμε την εταιρεία στην κορυφή, προσφέροντας πάντα την υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών.