20 % Αύξηση πωλήσεων
21% Αύξηση παραγγελιών
185% Αυξημένο traffic

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ.

Η Biodiet δραστηριοποιείται από το 2012 στον τομέα της υγείας και ευεξίας, με πρωταρχικό σκοπό να προσφέρει σε κάθε άνθρωπο τη δυνατότητα να αποκτήσει μια εξαιρετικά υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή μέσω των μοναδικών προϊόντων της. Αποτελεί το πρώτο φυσικό κατάστημα στην Ελλάδα που εισήγαγε τις διατροφές Keto και Dukan και μέχρι σήμερα έχει βοηθήσει αρκετό κόσμο, άνδρες και γυναίκες, να αλλάξουν τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής τους. Προσφέρει στους καταναλωτές πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα και προϊόντα για ειδικές διατροφές όπως για την Δίαιτα Dukan, την Κετογονική και Μεσογειακή διατροφή, την Διατροφή Τριών Φάσεων, προϊόντα χωρίς γλουτένη, χωρίς λακτόζη, χωρίς ζάχαρη αλλά και vegan επιλογές από τους καλύτερους παραγωγούς παγκοσμίως.

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ.

Η πρόκληση που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε αφορά:

  • Την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την υγιεινή διατροφή κι τα οφέλη της.
  • Την δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ που θα διαφοροποιεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Biodiet από τον ανταγωνισμό.
  • Την αναγκαιότητα να να επικοινωνήσουμε στο κοινό τα μοναδικά πλεονεκτήματα της Biodiet όπως είναι η ποιότητα και επιλογή των πιο αγνών υλικών.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ.

Η στρατηγική που ακολουθήσαμε περιλαμβάνει:

  • Google Ads: Αναλύσαμε και επιλέξαμε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά. Ακόμη, δημιουργήσαμε στοχευμένες καμπάνιες με βάση το buyer persona της Biodiet καθώς και αναλύουμε καθημερινά τα αποτελέσματα και τα δεδομένα.
  • Δημιουργία περιεχομένου: Εντοπίσαμε τα θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό κι δημιουργήσαμε περιεχόμενο βασισμένα σε αυτά.
  • Meta Ads: Ενισχύσαμε την αγνωρισιμότητα της εταιρείας και φροντίσαμε να παρουσιάσουμε τα προϊόντα στους χρήστες των social media.
  • Blog: Φροντίσαμε να ενημερώνουμε τους πελάτες τρεις φορές το μήνα με θέματα διατροφής και ευεξίας που τους απασχολούν. Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα keywords προσελκύσαμε δυνητικούς πελάτες καθώς και να ανεβάσουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα στις οργανικές αναζητήσεις.
  • E-mail marketing: Παραμείναμε συνεπείς στην ενημέρωση των πελατών σχετικά με εκπτώσεις και μοναδικές προσφορές καθώς χαρίσαμε στους πιστούς πελάτες δώρα έκπληξη.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Έτσι, λοιπόν, σε διάστημα έξι μηνών καταφέραμε να:

  • Να αυξήσουμε σημαντικά τις πωλήσεις.
  • Να προσελκύσουμε νέους πελάτες που δοκίμασαν τα προϊόντα της Biodiet και "επέστρεψαν" ξανά για να αγοράσουν τα προϊόντα της αρεσκείας τους.
  • Να ενισχύσουμε την εταιρική εικόνα της εταιρείας και να δημιουργήσουμε ένα θετικό brand mood.
  • Να βοηθήσουμε την εταιρεία να ξεχωρίσει επισημαίνοντας τα μοναδικά της πλεονεκτήματα.

Η δουλειά μας όμως δεν έχει τελειώσει, συνεχίζουμε να είμαστε σταθεροί "σύμμαχοι" της Biodiet προσαρμόζοντας και ανανεώνοντας τις τακτικές μας για να διατηρήσουμε την εταιρεία στην κορυφή.