ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ
ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ.

Piraeus Bank WooCommerce Payment Gateway (epay POS)

10 ΑξιολογήσειςDeveloped by Web Expert
69,00

Piraeus Bank WooCommerce Payment Gateway (epay POS)

10 ΑξιολογήσειςDeveloped by Web Expert

Πλήρως συμμορφωμένο με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό ΕΕ/2018/389 στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας PSD2 (3D Secure version 2) που τέθηκε σε ισχύ στις 31/08/2020.

Η πύλη πληρωμών Piraeus Bank WooCommerce Payment Gateway (epay POS) σας επιτρέπει να δέχεστε ηλεκτρονικές πληρωμές με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα με μεταβαλλόμενες δόσεις ή χωρίς.

Για να αρχίσετε να δέχεστε πληρωμές μέσω της Τράπεζας Πειραιώς, θα πρέπει να αιτηθείτε για online χρέωση καρτών και έναρξη e-commerce σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Έπειτα από την υπογραφή ορισμένων συμβάσεων, θα λάβετε τεχνικές οδηγίες και στοιχεία διασύνδεσης, τα οποία θα χρησιμοποιήσετε για να ρυθμίσετε το πρόσθετο Piraeus Bank WooCommerce Payment Gateway (epay POS) κατάλληλα. Εφόσον εκτελέσετε τις δοκιμές που θα ζητηθούν, η Πειραιώς θα ενεργοποιήσει το λογαριασμό σας και θα ξεκινήσετε να δέχεστε πληρωμές.

Η πύλη πληρωμής της τράπεζας Πειραιώς λειτουργεί με υποστήριξη του αλγορίθμου HMACSHA256, απορριφθείσες συναλλαγές και επαναλήψεις αποτυχημένων πληρωμών, καθώς και μηχανισμό follow up.

Η πύλη πληρωμών χρησιμοποιεί τη μέθοδο ανακατεύθυνσης (redirection), όπου ο χρήστης ανακατευθύνεται από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, στην σελίδα πληρωμής της τράπεζας Πειραιώς, ώστε να πραγματοποιηθεί η πληρωμή. Εφόσον πραγματοποιηθεί η πληρωμή, ο πελάτης επιστρέφει στο ηλεκτρονικό κατάστημα και η παραγγελία ενημερώνεται.

Εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με τη διαμόρφωση του προσθέτου, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@webexpert.gr

*Σημαντική ενημέρωση*

Το πρόσθετο Piraeus Bank WooCommerce Payment Gateway (epay POS) δεν υποστηρίζει προσωρινά το νέο χαρακτηριστικό “Cart & Checkout Blocks” του WooCommerce. Υποστηρίζεται πλήρως η κλασσική εκδοχή των Cart & Checkout.

Βίντεο

Γιατί να διαλέξετε την Web Expert

Γρήγορη & άμεση εγκατάσταση

Αναλαμβάνουμε να εγκαταστήσουμε το πρόσθετο άμεσα από τη στιγμή αγοράς του προσθέτου! Επικοινωνήστε μαζί μας για να κάνουμε την εγκατάσταση!

Δωρεάν υποστήριξη & αυτόματες ενημερώσεις

Η άδεια χρήσης των προσθέτων μας περιλαμβάνει δωρεάν ενημερώσεις και αυτόματες ενημερώσεις εφόρου ζωής χωρίς κάποια ετήσια συνδρομή!

Μεταφόρτωση & επεξεργασία αδειών χρήσης

Μπορείτε να βρείτε και να κατεβάστε το πρόσθετο οποιαδήποτε στιγμή μέσα από τις μεταφορτώσεις του λογαριασμού που έχετε δημιουργήσει στο site μας.

Redirection

O χρήστης ανακατευθύνεται από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, στην σελίδα πληρωμής της τράπεζας και εφόσον πραγματοποιηθεί η πληρωμή επιστρέφει στο ηλεκτρονικό κατάστημα και η παραγγελία ενημερώνεται.

Προέγκριση

Επιλέξτε εάν επιθυμείτε να δέχεστε τις συναλλαγές από το σύστημα της τράπεζας.

Υποστήριξη άτοκων δόσεων

Έχετε τη δυνατότητα να ρυθμίσετε εσείς το εύρος των δόσεων.

10 κριτικές για Piraeus Bank WooCommerce Payment Gateway (epay POS)

  1. ΘΩΜΑΣ ΤΣΙΡΟΓΚΑΣ (επιβεβαιωμένος ιδιοκτήτης)

    Κάνει αυτό που λέει και το κάνει καλά.
    Άμεση και άψογη εξυπηρέτηση, το προτείνω ανεπιφύλακτα!

  2. ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΕΡΙΩΤΗΣ (επιβεβαιωμένος ιδιοκτήτης)

    Άψογο στην λειτουργία του και χωρίς προβλήματα, επίσης πολύ εύκολο να το στήσεις εξ’ αρχής και η υποστήριξη εφ’ όρου ζωής που πετάει! Συνεχίστε έτσι!

  3. weshop.gr (επιβεβαιωμένος ιδιοκτήτης)

    Πλήρως λειτουργικό πρόσθετο για την σύνδεση του ηλεκτρονικού καταστήματος με την τράπεζα. Άψογη εξυπηρέτηση από την webexpert. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

  4. ammoskgyali.gr (επιβεβαιωμένος ιδιοκτήτης)

    Πολύ καλό, τρομερή και γρήγορη εξυπηρέτηση από την webexpert. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

  5. patousakishoes.gr (επιβεβαιωμένος ιδιοκτήτης)

    Δουλεύει άψογα και ενημερώνεται πάντα με τις τελευταίες απαιτήσεις της τράπεζας.

  6. desko.gr (επιβεβαιωμένος ιδιοκτήτης)

    Γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση! Ευχαριστώ

  7. momsplan.gr (επιβεβαιωμένος ιδιοκτήτης)

    Το καλύτερο plugin για την διασύνδεση με Πειραιώς που δουλεύει απροβλημάτιστα. Επίσης η υποστήριξη της εταιρίας είναι άριστη και γρήγορη.

  8. wishbox.gr (επιβεβαιωμένος ιδιοκτήτης)

    Δουλεύει απροβλημάτιστα, την εγκατάσταση ανέλαβε η webexpert , άψογη και άμεση εξυπηρέτηση σε ότι χρειάστηκα!

  9. win2.gr (επιβεβαιωμένος ιδιοκτήτης)

    Άριστη, Επαγγελματική λύση. Στον καθένα που λειτουργεί eShop, μικρό ή μεγάλο, δημιουργείται το εξής ερώτημα: Γιατί να πληρώσω ένα plugin για την πύλη πληρωμών μέσω κάρτας όταν υπάρχουν άλλα δωρεάν; Η απάντηση είναι απλή: Διότι είναι ένα κρίσιμο plugin που η μη ορθή λειτουργία του, η μη έγκαιρη ενημέρωσή του σύμφωνα με τις αλλαγές που κάνει η τράπεζα στα συστήματά της σημαίνει απώλεια εσόδων και πελατών. Ένα επαγγελματικό plugin εγγυάται ότι ο δημιουργός του θα συνεχίζει να το αναπτύσσει και να το υποστηρίζει καθότι από τις πωλήσεις του βγάζει τα προς το ζην. Το δεύτερο ερώτημα που θα κληθεί να απαντήσει ο ενδιαφερόμενος είναι το ακόλουθο: Γιατί αυτό ειδικά το plugin της Webexpert; Αυτό που εγώ μπορώ να σας πω από την εδώ και ένα χρόνο εμπειρία μου από τη χρήση του εν λόγω προγράμματος είναι ότι: 1 ) δουλεύει απρόσκοπτα, 2) ενημερώνεται συνεχώς και αμέσως μόλις γίνει η οποιαδήποτε αλλαγή στην Τράπεζα, 3) υπάρχει υποστήριξη σε χρόνο… dt, 4) το όλο περιβάλλον συνεργασίας με την WebExpert είναι επαγγελματικό αλλά ταυτόχρονα και οικείο. Προσωπικά επέλεξα να κάνει η WebExpert την εγκατάσταση και όλους τους απαιτούμενους από την Τράπεζα Πειραιώς ελέγχους κι όλα κύλησαν ομαλά και γρήγορα.

  10. shop.madein.gr (επιβεβαιωμένος ιδιοκτήτης)

    Χρειαζόμουν ένα πρόσθετο σαν αυτό για την λειτουργία του νέου μου eshop
    Το βασικό κριτήριο ήταν να μπορώ να πάρω τηλέφωνο στους κατασκευαστές και να μου λύσουν άμεσα απορίες και προβλήματα.
    Πράγματι όταν χρειάστηκα οι απορίες μου λύθηκαν ποιο γρήγορα και από ότι περίμενα, από το πρώτο τηλεφώνημα.
    Το πρόσθετο δουλεύει άψογα και ενημερώνεται έγκαιρα. Πολύ καλή δουλειά και εξυπηρέτηση. Μπράβο!

Μόνο συνδεδεμένοι πελάτες που έχουν αγοράσει αυτό το προϊόν μπορούν να αφήσουν μία αξιολόγηση.

Ερωτήσεις

Πως γίνεται η εγκατάσταση μιας πύλης πληρωμών;

Η εγκατάσταση μιας πύλης πληρωμών είναι πολύ απλή διαδικασία. Καταρχάς, θα πρέπει να κατεβάσετε το πρόσθετο από την περιοχή μελών της Web Expert και να το αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας. Έπειτα, στην ιστοσελίδα σας, από την περιοχή διαχείρισης του WordPress, πηγαίνετε στο “Πρόσθετα>Προσθήκη Νέου Προσθέτου” και επιλέγετε την “Μεταφόρτωση Προσθέτου”. Τέλος, επιλέγετε το αρχείο που αποθηκεύσατε στον υπολογιστή σας και επιλέγετε “Εγκατάσταση”. Για περισσότερες πληροφορίες  ανατρέξτε στο αντίστοιχο αρχείο README που συνοδεύει το πρόσθετο ή συμβουλευτείτε την τεκμηρίωση του προσθέτου.

Υποστηρίζονται δόσεις;

Το Piraeus Bank WooCommerce Payment Gateway (epay POS) υποστηρίζει δόσεις. Ο αριθμός όμως αυτών, καθώς και ο τύπος (άτοκες/έντοκες) καθορίζονται από την τράπεζα.

Πως μπορώ να κάνω τις δοκιμαστικές συναλλαγές;

Μπορείτε είτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο χρήσης της τράπεζας και να πραγματοποιήσετε τις δοκιμαστικές συναλλαγές είτε να συμβουλευτείτε τις αναλυτικές οδηγίες που προσφέρουμε στην τεκμηρίωση του προσθέτου.

Τι μπορώ να κάνω εάν μου εμφανίζεται μη έγκυρη η άδεια χρήσης, ενώ την έχω εισάγει σωστά;

Αρχικά, μπορείτε να δοκιμάσετε να αφαιρέσετε την άδεια χρήσης από τις ρυθμίσεις του προσθέτου, να κάνετε αποθήκευση και να την καταχωρήσετε εκ νέου.

Σε περίπτωση που ο server που σας εξυπηρετεί, εμποδίζει την επικοινωνία προς webexpert.gr, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί ο έλεγχος άδειας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πάροχό σας και να ζητήσετε να μπουν σε white list οι IP διευθύνσεις μας: 5.9.116.30 και 5.9.116.27.

Που μπορώ να βρω τα redirection links;

Τα redirection links βρίσκονται στις οδηγίες του προσθέτου μας κάτω από την άδεια χρήσης.

Τι μπορώ να κάνω εάν μου λαμβάνω error 404 κατά την πληρωμή;

Βεβαιωθείτε πως έχετε δηλώσει σωστά τα redirection link του προσθέτου μας στην τράπεζα.

Τι μπορώ να κάνω εάν μου εμφανίζεται πρόβλημα σχετικά με την επικύρωση της IP;

Βεβαιωθείτε πως έχετε δηλώσει σωστή IP στην τράπεζα και ότι δεν έχει αλλάξει στην πορεία.

Τι μπορώ να κάνω εάν μου εμφανίζεται σφάλμα της μορφής “9129 Preauthorizations are not allowed”;

Απ’ ότι φαίνεται έχετε ενεργοποιημένη την επιλογή της προέγκρισης στις ρυθμίσεις του προσθέτου, ενώ στην τράπεζα δεν την έχετε δηλώσει κατά τη διαδικασία δημιουργίας του e-commerce λογαριασμού. Παρακαλούμε δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε την προέγκριση.

Γιατί μου εμφανίζει “100 Σφάλμα ελέγχου ταυτότητας. Λανθασμένο όνομα χρήστη ή/και κωδικός πρόσβασης”;

Βεβαιωθείτε πως έχετε συμπληρώσει ορθά τα στοιχεία που λάβατε από την τράπεζα στις ρυθμίσεις του προσθέτου μας. Εάν είναι σωστά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα.

Γιατί μου εμφανίζει μήνυμα με -1 ;

Σιγουρευτείτε πως έχετε δηλώσει σωστά τις τεχνικές πληροφορίες (redirection links), καθώς και τα τεχνικά στοιχεία που δηλώσατε στη τράπεζα.Εάν διαθέτετε δίγλωσσο site, θα χρειαστεί να το αναφέρετε στην τράπεζα ώστε να σας δώσουν δεύτερο PosID.

Γιατί μου εμφανίζει “Συνέβη ένα σφάλμα, επικοινωνήστε με το διαχειριστή Κωδικός αποτελέσματος: 1” όταν κάνω πληρωμές;

Ενδεχομένως να έχετε συμπληρώσει λάθος στις ρυθμίσεις του προσθέτου τα στοιχεία που σας έχει στείλει η τράπεζα.

Τι να κάνω εάν μου εμφανίζει το μήνυμα “Η συναλλαγή σας δεν μπορεί να εκτελεστεί”;
Παρακαλούμε ελέγξτε εάν έχετε πορωθήσει στην τράπεζα τα redirection link, τα οποία βρίσκονται στις οδηγίες του προσθέτου μας.

Μπορώ να λάβω πληρωμές εάν έχω δίγλωσσο site;

Σε περίπτωση πoυ διαθέτετε δίγλωσσο site θα πρέπει να αίτηθείτε στην Πειραιώς για να σας δώσουν δεύτερο PosID και να στείλετε τα redirection link της δεύτερης γλώσσα του site. Έπειτα θα χρησιμοποιήσετε το σχετικό κομμάτι κώδικα που παρέχουμε στην καρτέλα “Προγραμματιστές”, στο οποίο και θα συμπληρώσετε το PosID που σας έδωσε η τράπεζα (ισχύει και για πολύγλωσσα site).

Γιατί δεν εμφανίζονται τα μηνύματα αποτυχημένων συναλλαγών στη σελίδα του καλαθιού;

Σε κάθε συναλλαγή χρησιμοποιείται η wc_print_notice όπου δείχνει τις ειδοποιήσεις στο καλάθι.Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα μηνύματα λάθους ενδέχεται να κρύβονται από το θέμα που χρησιμοποιείτε. Θα πρέπει να μιλήσετε με τον τεχνικό του theme σας και να τον ρωτήσετε εάν έχουν αφαιρεθεί τα print_notices στο cart ή στο checkout. Ακόμη, Μπορείτε να ελέγξετε εάν να αποκρύπτεται το wc_add_notice από το θέμα που χρησιμοποιείτε.

Επίσης, δοκιμάστε να κάνετε μία συναλλαγή μπαίνοντας από άλλον bowser και να δείτε εάν θα εμφανιστεί το μήνυμα αποτυχημένης συναλλαγής. Εάν εμφανιστεί τότε το πρόβλημα μπορεί να προέρχεται από κάποιον κανόνα, είτε στο θέμα σας είτε σε κάποιο πρόσθετο, τον οποίο ο ένας browser δεν διαβάζει, αλλά ο άλλος διαβάζει κανονικά.
Σε περίπτωση που ισχύει η παραπάνω περίπτωση, το πρόβλημα αφορά καθαρά την εκτέλεση στον browser σας. Θα χρειαστεί να καθαρίσετε τα cookies στον browser σας, το ιστορικό καθώς και την cache, διότι ενδεχομένως να φταίει η cache. Εναλλακτικά μπορείτε να απεγκαταστήσετε τον browser και να το εγκαταστήσετε εκ νέου στον υπολογιστή σας.

Έχω αλλάξει server και δεν μπορώ να δεχτώ πληρωμές, τι πρέπει να κάνω;

Θα χρειαστεί να στείλετε την καινούργια διεύθυνση ΙΡ του server στην Τράπεζα για να την καταχωρήσουν.

Προγραμματιστές

Το πρόσθετο παρέχει filters, όπου μπορείτε να περάσετε τις δικές σας τιμές:

webexpert_custom_pos_id

Τα κομμάτια κώδικα που προσφέρουμε είναι ενδεικτικά και χρειάζονται τροποποίηση. Θα πρέπει να τα προσθέσετε στο functions.php του child theme.

Αν θέλετε να ορίσετε διαφορετικό PosID, ανάλογα τη γλώσσα υποστήριξης:

Eλληνικά

add_filter('webexpert_custom_pos_id','custom_posid_by_lang');
function custom_posid_by_lang($posID) {
	if (get_locale()=='el') {
		return "12345678"; //PosID ελληνικό
	}
	return $posID; // PosID ρυθμίσεων
}

Αγγλικά

add_filter('webexpert_custom_pos_id','webexpert_custom_pos_id_for_english');
function webexpert_custom_pos_id_for_english($defaultPosID) {
    if (get_locale()=='en_US' || get_locale()=='en_GB') {
        return "XXXX"; // PosID (en)
    }
    return $defaultPosID;
}
Τα προϊόντα προστέθηκαν με επιτυχία στο καλάθι σας.