Σύνδεση WooCommerce με Soft1 Cloud ERP της SoftOne

ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ,
ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ & ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.

Οι γέφυρες διασύνδεσης WooCommerce με ERP που κατασκευάζουμε δεν απαιτούν επιπρόσθετο εξοπλισμό ή λογισμικό να εγκατασταθεί στο SoftOne. Το μόνο που χρειάζονται είναι μια στατική IP ώστε να μπορούν να επικοινωνούν μέσω web services με αυτό.Αν διαθέτετε το Soft1 Cloud ERP της SoftOne ως ERP ή ως λογισμικό Εμπορικής Διαχείρισης και διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα σε WooCommerce, μπορείτε να τα συνδέσετε με μια γέφυρα και να ενημερώνονται αυτόματα, με την εφαρμογή διασύνδεσης WooCommerce – Soft1 Cloud ERP της Web Expert.

H γέφυρα διασύνδεσης Soft1 Cloud ERP με WooCommerce αυτοματοποιεί πολύπλοκες και χρονοβόρες εργασίες διαχείρισης και αναλαμβάνει να συγχρονίζει την αποθήκη, τις παραγγελίες και τους πελάτες μεταξύ των δύο συστημάτων, πραγματοποιώντας ουσιαστικά τη διαχείριση των προϊόντων και των παραγγελιών του WooCommerce μέσα από το Soft1 Cloud ERP της SoftOne.

Σύνδεση WooCommerce με Soft1 Cloud ERP της SoftOne

Οι γέφυρες διασύνδεσης του Soft1 Cloud ERP με WooCommerce κατασκευάζονται εξατομικευμένα κατά περίσταση και κατα παραγγελία. Πρόκειται για αυτόνομο λογισμικό, υλοποιημένο σε PHP, το οποίο χρησιμοποιεί τις δομικές κλάσεις του WooCommerce (CRUD) και μιλά απευθείας με αυτό. Το λογισμικό βρίσκεται στον ίδιο χώρο φιλοξενίας με το ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν μεσολαβεί άλλο λογισμικό ή υπηρεσία από τρίτους κατά την ανταλλαγή πληροφοριών. Οι λειτουργίες της γέφυρας εκτελούνται αυτόματα, στο υπόβαθρο, χωρίς να βαραίνουν το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ορισμένες από αυτές προγραμματίζονται χρονικά, ενώ άλλες μπορούν να εκτελεστούν και χειροκίνητα, μέσω από την περιοχή διαχείρισης του WordPress, Σε αντίθεση με τις τυποποιημένες λύσεις, προσφέρουν καλύτερη εφαρμογή, μεγαλύτερη ταχύτητα, επεκτασιμότητα και χρειάζονται μηδαμινή συντήρηση. Η επικοινωνία της γέφυρας και η άντληση πληροφοριών από το Soft1 Cloud ERP γίνεται με έναν από τους τρεις επιλέξιμους τρόπους: α) web services β) xml/csv αρχείο γ) ενδιάμεση βάση.

Για παράδειγμα, εάν πουλήσετε ένα προϊόν μέσω του φυσικού καταστήματος, και καταγράψετε την πώληση στο Soft1 Cloud ERP, το ηλεκτρονικό κατάστημα θα ενημερωθεί με την νέα ποσότητα αποθέματος. Το ίδιο θα συμβεί αν ενημερώσετε το Soft1 Cloud ERP σας με νέα προϊόντα ή ενημερώσετε κάποιο υπάρχον πεδίο (περιγραφή, κατηγορία, διαθεσιμότητα κτλ), το WooCommerce θα συγχρονίζει αυτόματα.

Αντίστοιχα, όταν πουλήσετε ένα προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, το Soft1 Cloud ERP θα ενημερωθεί σε πραγματικό χρόνο με την παραγγελία και θα δεσμεύσει το απόθεμα. Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συλλέξετε τα προϊόντα, να τιμολογήσετε την παραγγελία και να την ολοκληρώσετε μέσω του Soft1 Cloud ERP. Το WooCommerce θα ενημερωθεί αυτόματα με την νέα κατάσταση της παραγγελίας, θα στείλει στο χρήστη τα μηνύματα ηλ. ταχυδρομείου του WooCommerce και θα ενεργοποιήσει όποιες διαδικασίες έχετε προσάψει.

Λειτουργεί «αθόρυβα»!

Όλες οι λειτουργίες της γέφυρας λειτουργούν αυτόματα στο παρασκήνιο, χωρίς να διακόπτεται η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Βάσει χρονοπρογραμματισμού, οι διάφορες λειτουργίες της γέφυρας, όπως συγχρονισμός αποθέματος και τιμών, αλλαγές καταστάσεων σε παραγγελίες είναι προγραμματισμένες να τρέχουν σε προ-δηλωμένες ώρες μέσω cron job. Αν ωστόσο χρειαστεί, δίνεται δυνατότητα στο χρήστη να εκτελέσει ορισμένες λειτουργίες, μέσω από την περιοχή διαχείρισης του WordPress.

Απευθείας εκτέλεση

Η γέφυρα λειτουργεί αυτόνομα, απευθείας μέσω PHP, φορτώνοντας τα minimum requirements για το WordPress, εξασφαλίζοντας την αδιάκοπη λειτουργία, ταχύτητα και επίδοση, χωρίς να επιβαρύνει το e-shop.

Απαιτήσεις

Για τη διασύνδεση του Soft1 Cloud ERP μέσω web services, είναι απαραίτητη η υποστήριξη της υπηρεσίας στην εγκατάσταση του SoftOne που διαθέτετε. Αν δε γνωρίζετε γι αυτή, μπορείτε να συμβουλευτείτε τον μηχανογράφο σας. Αν διαθέτετε την on premise έκδοση του Soft1 Cloud ERP (offline), είναι απαραίτητο ο Η/Υ ή τοπικός server να βρίσκεται σε λειτουργία 24/7. Λόγω της φύσης του Soft1 Cloud ERP, για να μπορέσουν να αντληθούν τα δεδομένα, είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν οι λίστες (LIST) από εσάς ή τον μηχανογράφο σας, στα τρία βασικά αντικείμενα (OBJECT) SALDOC, ITEM, CUSTOMER ώστε να αντληθούν τα δεδομένα μέσω BrowserData ή SQL Data. Για τη διασφάλιση της άρτιας λειτουργίας και την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, είναι υποχρεωτική η υποστήριξη SSH στο πακέτο φιλοξενίας του eshop. Για τη χειροκίνητη εκτέλεση της γέφυρας μέσω WordPress, είναι απαραίτητη η υποστήριξη της συνάντησης shell_exec()

Γέφυρα διασύνδεσης μεταξύ του WooCommerce και του Soft1 Cloud ERP, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες.

Συγχρονισμός αποθέματος

Όλα τα αποθέματα του WooCommerce συγχρονίζουν αυτόματα με τα αποθέματα των προϊόντων στο ERP σας.

Συγχρονισμός προϊόντων

Όλα τα προϊόντα του ERP συγχρονίζουν σε πραγματικό χρόνο με τα προϊόντα του WooCommerce, ενημερώνοντας όλες τις πληροφορίες, δημιουργώντας παραλλαγές κτλ.

Υποστήριξη εικόνων

Δυνατότητα συγχρονισμού χαρακτηριστικής εικόνας και συλλογής εικόνων, ακόμη και όταν δεν είναι αποθηκευμένες στο ERP.

Συγχρονισμός κατηγοριών

Όλες οι κατηγορίες και οι υποκατηγορίες που έχετε καταχωρήσει στο ERP σας, θα ενημερώνονται αυτόματα μέσω της γέφυρας WooCommerce και e-shop.

Δημιουργία νέων πελατών

Κατά την εγγραφή νέου πελάτη ή παραγγελία στο WooCommerce, θα δημιουργείται αυτόματα αντίστοιχος πελάτης στο ERP σας, μέσω της διασύνδεσης.

Δημιουργία παραγγελιών

Κατά την ολοκλήρωση και πληρωμή μιας παραγγελίας, δημιουργείται αυτόματα και ενημερώνεται το ERP σας μαζί με τα στοιχεία αποστολής και πληρωμής.

Υποστήριξη πολυγλωσσίας

Δυνατότητα υποστήριξης πολυγλωσσίας και συγχρονισμού δεδομένων με τα δημοφιλή πρόσθετα Polylang for WooCommerce και WPML.

Ανάπτυξη χωρίς όρια

Δεν υπάρχει περιορισμός στις λειτουργίες μιας γέφυρας. Μπορούν να υλοποιηθούν λειτουργίες με όλα τα πρόσθετα που θα μας υποδείξετε.

Απροβλημάτιστη λειτουργία

Η γέφυρα λειτουργεί στο υπόβαθρο, συγχρονίζοντας προϊόντα και παραγγελίες, χωρίς να γίνει αντιληπτή από τον επισκέπτη.

Χωρίς μεσολαβητές

Η γέφυρα εγκαθίσταται στον server σας και επικοινωνεί απευθείας με το ERP σας, χωρίς την παρέμβαση τρίτων υπηρεσιών.

Αμφίδρομη ή μονόδρομη

Η διασύνδεση του WooCommerce E-shop με το ERP σας μπορεί να ειναι αμφίδρομη ή μονόδρομη. Εσείς επιλέγετε τον τρόπο που αρμόζει στην επιχείρησή σας.

Γέφυρα SoftOne με WooCommerce

Graphic designs for day-to-day marketing needs.
Από 1.500€
από 1.500€ (συν 24% ΦΠΑ)
  • WooCommerce Core Objects
  • Απροβλημάτιστη λειτουργία
  • Χωρίς μεσολάβηση τρίτων υπηρεσιών
  • Συγχρονισμός προϊόντων και χαρακτηριστικών
  • Υποστήριξη εικόνων
  • Συγχρονισμός αποθέματος/τιμής
  • Συγχρονισμός κατηγοριών
  • Δημιουργία καρτέλας πελάτη
  • Δημιουργία παραγγελιών
  • Ενημέρωση κατάστασης παραγγελιών

Συχνές ερωτήσεις

Οι γέφυρες διασύνδεσης WooCommerce με ERP που κατασκευάζουμε δεν απαιτούν επιπρόσθετο εξοπλισμό ή λογισμικό να εγκατασταθεί στο SoftOne. Το μόνο που χρειάζονται είναι μια στατική IP ώστε να μπορούν να επικοινωνούν μέσω web services με αυτό.

Η εισαγωγή εικόνων μπορεί να γίνει με τέσσερεις τρόπους: α) άντληση από το Soft1 Cloud ERP εφόσον είναι αποθηκευμένες σε αυτό, β) ανέβασμα των φωτογραφιών σε φάκελο σύμφωνα με κάποιο χαρακτηριστικό (πχ 1001-1.jpg, 1001-2.jpg όπου το 1001 μπορεί να είναι ο κωδικός είδους ή το MTRL του, και οι αριθμοί 1, 2, 3 η σειρά τοποθέτησης της χαρακτηριστικής εικόνας και της συλλογής εικόνων, γ) απευθείας αναζήτηση με HTTP σε τοπικό server (με στατική IP) ή online bucket, δ) χειροκίνητα μέσω του WooCommerce.

Για τη λειτουργία της γέφυρας χρησιμοποιούμε δομικά στοιχεία του WooCommerce (WooCommerce CRUD Classes) οι οποίες δημιουργήθηκαν στην έκδοση 3.0 του WooCommerce και δεν πρόκειται να αλλάξουν, ακόμη και αν το WooCommerce προχωρήσει σε ολική ανακατασκευή της βάσης δεδομένων του.

Αν αυτό δε συμφωνηθεί κατά την κατασκευή της γέφυρας, όλα τα δεδομένα από το Soft1 Cloud ERP θα αντικαθιστούν όποιες αλλαγές έχετε πραγματοποιήσει μέσω WooCommerce. Μπορεί να γίνει διάκριση ποιων πεδίων θα θέλατε να τροποποιείτε μέσω WooCommerce, τα οποία θα αγνοούνται μετά το αρχικό πέρασμα τους από το SoftOne. Ένα πεδίο δεν μπορεί να ενημερώνεται παράλληλα από τη γέφυρα και απο εσάς, διακρίνοντας ποιος το ενημέρωσε τελευταίος.

Είναι εφικτή η δημιουργία μιας γέφυρας μεταξύ WooCommerce και SoftOne Cloud ERP, σε υφιστάμενο eshop, ωστόσο είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί εκ νέου φόρτωμα όλων των προϊόντων μέσω ERP. Ο κωδικός προϊόντος των προϊόντων και των παραλλαγών θα πρέπει να είναι χαρακτηριστικό του ERP (κωδικός, barcode κτλ) ώστε να μη χρειαστεί αυτή η ενέργεια.

Όχι. Από την στιγμή που υπάρχει γέφυρα μεταξύ WooCommerce και Soft1 Cloud ERP θα πρέπει όλα τα προϊόντα να υπάρχουν ως καταχωρήσεις στο ERP σας. Αν για παράδειγμα εισάγετε προϊόντα μόνο στο WooCommerce και γίνει μια παραγγελία, το SoftOne δε θα μπορέσει να εντοπίσει το προϊόν στη βάση του, με αποτέλεσμα να αποτύχει η εισαγωγή.

Όχι, η γέφυρα σύνδεσης WooCommerce με Soft1 Cloud ERP δεν μπορεί να γνωρίζει οποιαδήποτε μεταβολή στο ERP άμεσα. Σε δεδομένη χρονική περίοδο που ορίζεται κατά την κατασκευή της θα ρωτήσει το SoftOne για τις αλλαγές που έγιναν.

Η ενημέρωση των προϊόντων, του αποθέματος, των τιμών και των καταστάσεων των παραγγελιών, εκτελούνται τις χρονικές περιόδους που ορίστηκαν κατά την κατασκευή της γέφυρας. Ενδεικτικά, η ενημέρωση αποθέματος/τιμών ανα μια ώρα, η ενημέρωση των πληροφοριών των προϊόντων μια φορά την ημέρα, η ενημέρωση της κατάστασης των παραγγελιών ανά ώρα κ.οκ.

Όχι, εκτός από ορισμένες περιπτώσεις. Το WooCommerce κάνει διαχείριση αποθέματος στη βάση δεδομένων. Όταν μια πώληση γίνει ηλεκτρονικά, το WooCommerce θα προχωρήσει στη δέσμευση του αποθέματος. Η γέφυρα με τη σειρά της θα ενημερώσει το Soft1 Cloud ERP και θα δεσμεύσει το απόθεμα στην αποθήκη. Όταν εκτελεστεί ο «συγχρονισμός αποθέματος», η γέφυρα θα ενημερώσει το WooCommerce με το απόθεμα, που αν δε μεσολάβησε φυσική πώληση θα είναι το ίδιο. Αν ωστόσο έχει μεσολαβήσει φυσική πώληση, η γέφυρα θα ενημερώσει το WooCommerce σωστά με το ρεαλιστικό απόθεμα. Η περίπτωση που ίσως δημιουργήσει πρόβλημα είναι αν γίνει μια πώληση στο φυσικό κατάστημα και το απόθεμα είναι οριακό (πχ 1 τεμάχιο), και δεν προλάβει ο «συγχρονισμός αποθέματος» να ενημερώσει το WooCommerce για το νέο απόθεμα, στη χρονική περίοδο που ορίστηκε κατά την κατασκευή του (πχ ανά 1 ώρα). Στο διάστημα αυτό ενδέχεται να γίνει παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οπότε αν δεν υπάρχει απόθεμα, η παραγγελία πρέπει να ακυρωθεί. Λόγω της φύσης του ηλεκτρονικού εμπορίου, όταν υπάρχουν φυσικά καταστήματα με μεγάλη κίνηση, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται αποθέματα ασφαλείας.

Φυσικά, η γέφυρα συνοδεύεται με διαχειριστικό πίνακα, όπου μπορείτε να εκτελείτε όλες τις λειτουργίες της. Για τη λειτουργία τους ωστόσο χρειάζεται να είναι ενεργή η shell_exec της PHP από τον πάροχο φιλοξενίας σας.

Κατά τον προγραμματισμό της γέφυρας ορίζονται τα κριτήρια και οι καταστάσεις όπου θα γίνεται η εισαγωγή των παραγγελιών στο ERP. Για παράδειγμα, μπορεί να μην επιθυμείτε να εισαχθούν οι παραγγελίες που είναι ακυρωμένες, ή παραγγελίες που βρίσκονται σε αναμονή (τραπεζική κατάθεση) ενώ θέλετε να εισαχθούν εφόσον αλλάξει η κατάσταση τους σε επεξεργασία.

Για την ομαλή λειτουργία της γέφυρας, όλες οι παραγγελίες πρέπει να ακολουθούν την πορεία αγοράς ενός προϊόντος μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα, όπως θα έκανε ένας επισκέπτης. Αυτό οφείλεται σε ιδιαιτερότητες του WooCommerce σχετικά με τις παραλλαγές, τον υπολογισμό μεταφορικών ή άλλων μετά-δεδομένων που χρειάζεται μια παραγγελία.